Hoe is de Gebiedscoöperatie Het Hogeland ontstaan?

De Gebiedscoöperatie Het Hogeland is ontstaan vanuit Vakland Het Hogeland, een programma dat in januari 2021 van start ging. Doel: kennis en vaardigheden van alle inwoners van Het Hogeland verder ontwikkelen, met de regio als klaslokaal. In twee jaar tijd hebben bijna tweeduizend mensen deelgenomen aan cursussen, workshops, trainingen en seminars van Vakland. Ook bleken veel mensen hun eigen kennis en kunde graag te willen delen. Om dat blijvend te kunnen doen en om andere programma’s en projecten te kunnen ontwikkelen, is de Gebiedscoöperatie Het Hogeland opgericht. Vakland Het Hogeland blijft bestaan als uitvoeringsorganisatie van de coöperatie.

lid worden van de Gebiedscoöperatie Vakland het Hogeland?