1 juli: Energiecafé – Je huis verduurzamen in de zomer

In ’t Wieshoes te Warffum (Westervalge 5A) zal op 1 juli een Energiecafé plaatsvinden met als thema ‘je huis verduurzamen in de zomer’. Op deze maandagavond zal er onder andere een interview plaatsvinden met Paul Medema over de ervaringen en inzichten die hij opdeed met het volledig verduurzamen van zijn woning. Vervolgens geeft Maurice Bosman van de Groninger Energiekoepel (GrEK) een lezing en tips over verduurzaming in de zomer. Ook kun je eerlijk en onafhankelijk advies krijgen over welke maatregelen je kunt treffen voor je huis: een gratis energiecoach staat voor je klaar.

De avond start om 20:00 u (inloop 19:30 u) en is gratis. De avond wordt georganiseerd door de Hogelandster Energie Coöperatie, de Groninger Energiekoepel (GrEK) en Vakland. Vragen over deze avond en het reserveren van een zitplaats kan via onderstaande QR-code.

Meer Nieuws

Veel animo voor openingsdag Mijn Dorp Mijn Toekomst

Veel animo voor openingsdag Mijn Dorp Mijn Toekomst

Dorpen aan zet: stel je eigen dorpsdag of -weekend samen Meer dan vijftig dorpsbewoners van het Hogeland zagen op zaterdag 20 juni een keur aan theater-, muziek-, en workshopactiviteiten voorbij komen op het podium van Op Maarhuizen. Kern van deze middag was...

Nieuwe cursus Vrijwilligersacademie: De Gekleurde Bril

Nieuwe cursus Vrijwilligersacademie: De Gekleurde Bril

De Vrijwilligersacademie Het Hogeland breidt haar aanbod uit met een bijzonder relevante nieuwe cursus, getiteld ‘De gekleurde bril’. In samenwerking met Waard, het kenniscentrum voor inclusie in Groningen, gaan vrijwilligers aan de slag met een onderwerp dat ons...